Εικόνα

Και ξαφνικά… βροχή τα βιογραφικά! Σε ελάχιστα 24ωρα μάθαμε για κάποιους υποψήφιους προσωπικά θέματα –και όχι μόνο- που θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν εκμυστηρεύσεις καρδιάς! Ξέρετε από αυτές που κάνουν φίλοι καρδιακοί. Όχι για να κερδίσουν κάτι (οι φίλοι καρδιακοί) απλά για να μοιραστούν, να ξαλαφρώσουν, να εμπιστευτούν, νε έρθουν πιο κοντά!

Οι άλλοι όμως (αυτοί που δεν είναι φίλοι καρδιακοί, ούτε θα γίνουν ποτέ) κάτι τέτοιες εποχές διαλέγουν ακόμα και τον αυτοκανιβαλισμό για να κερδίσουν… Να κερδίσουν δημοσιότητα προκαλώντας, να (εξ)αγοράσουν πελατάκια για τον Μάιο, να πουλήσουν προοδευτισμό, άνεση, ειλικρίνεια, οικειότητα… Να πείσουν βρε αδερφέ, ότι είναι «ένας από εμάς»!

Από την άλλη βέβαια, η σχέση είναι ανταποδοτική: Εγώ κανιβαλίζομαι και εσύ με πουλάς στα πελατάκια σου… Τα μιλήσαμε τα συμφωνήσαμε! Και έτσι απλά, κάποιοι ξεχασμένοι τύποι, ή -για να είμαι ευγενής- κάποιοι που εδώ και καιρό έχουν πάψει να «πουλάνε» επανέρχονται και μάλιστα «πρώτο τραπέζι πίστα»…

Θα μπορούσα να πω ότι είμαι gay, ότι με κυνηγάνε τα διαπλεκόμενα, ή ότι έχω σχέση με διάσημη παντρεμένη τηλεπαρουσιάστρια η οποία εσχάτως έχει παρουσιάσει ομοφυλοφιλικές τάσεις! Αλλά βλέπετε άργησα και έτσι κάποιοι άλλοι κανιβαλίζονται καλύτερα από μένα. Άλλωστε εγώ, δεν θα είμαι υποψήφιος δήμαρχος ή ευρωβουλευτής!

Και για όλους τους… κανίβαλους
φιλιά στο σπίτι και καλή σταδιοδρομία!

