sad-couple-10

Ναι… θα σε φλερτάρω, θα σε διεκδικήσω, θα σου δείξω πόσο μου αρέσεις! Οκ… δεν με ενδιαφέρει αν ταιριάζω με τις «προδιαγραφές» σου, ούτε με ενδιαφέρει να σου δείξω κάτι άλλο από αυτό που είμαι! Βαριέμαι ακόμα και να σκεφτώ ότι αν ποτέ γίνουμε σύντροφοι θα πρέπει να είμαι κάτι που δεν είμαι απλά και μόνο γιατί ξεκινήσαμε λάθος…

Μπορεί να σε σοκάρω… Δεν ξέρω τι έχει αντιμετωπίσει μέχρι τώρα, αλλά θα σου πω πως νιώθω, τι σκέφτομαι, τι θέλω, πόσο θα ήθελα να είμαστε φίλοι, πόσο θα ήθελα να είμαστε μαζί! Και ξέρεις γιατί θα το κάνω; Γιατί δεν έχω «συναισθηματική δυσλεξία»!

Και αν καταφέρω να σε κερδίσω; Θα σου δείξω πόσο χαρούμενο με έκανες… και όχι, δεν θα σε κάνω να νομίζεις ότι σου κάνω χάρη, έτσι για να κερδίσω το παιχνίδι των εντυπώσεων… Άλλωστε το παιχνίδι των εντυπώσεων δεν ήταν ποτέ το φόρτε μου!

Μην νομίσεις συνάντησες τον πρίγκιπα του παραμυθιού πάνω σε άσπρο άλογο… Άνθρωπος είμαι και εγώ! Με πάθη, εμμονές, ελαττώματα, κολλήματα και ατέλειες. Και να είσαι σίγουρη ότι θα στα δείξω όλα, γιατί θέλω να ξέρεις. «Αγάπα τους φίλους σου με τα ελαττώματά τους»… αυτό δε λέμε; Ε, πάνω απ’ όλα θέλω να είμαστε φίλοι… να κάνουμε παρέα!

Θα σε δείχνω… και ξέρεις γιατί; Γιατί θα είμαι περήφανος για σένα, θα σε θαυμάζω και θα σε σέβομαι! Αλλά μην περιμένεις να «αναπνέω» μόνο για σένα και μόνο με σένα. Είχα ζωή και πρίν από σένα και λογικά θα έχω και μετά από σένα…

Γιατί δεν ξέρω που θα καταλήξουμε αλλά σίγουρα δεν θα βαρεθείς!

Ξέρω ότι θα με καταπιέσεις για να βγούμε έξω με τις φίλες σου (που δεν τρελαίνομαι κι όλας)… Αλλά θα έρθω και δεν θα σου πω ποτέ ότι σου κάνω χάρη, γιατί και εσύ θα έρθεις με τους συναδέλφους μου ή τους φίλους μου που είναι βαρετοί για σένα αλλά σημαντικοί για μένα!

Και μπορεί όταν γυρίσουμε το βράδυ σπίτι να αρπαχτούμε και να πούμε βαριές κουβέντες, γιατί δε μου έδωσες ή δεν σου έδωσα την σημασία που έπρεπε αλλά σίγουρα το βράδυ θα κοιμηθούμε αγκαλιά και το πρωί θα ξυπνήσουμε για άλλη μια μέρα μαζί!

Και αυτή η μέρα μπορεί να είναι δύσκολη…

Kαι το βράδυ που θα βρεθούμε να είσαι μέσα στα νεύρα και να είσαι κακιά και ζηλιάρα και άδικη και να μιλάς ασταμάτητα και να θέλω να σου σπάσω το κεφάλι γιατί θα κάνεις σαν ένα κακομαθημένο σκατόπαιδο…

Aλλά δεν θα μιλήσω… θα σε αφήσω να ξεθυμάνεις και μετά θα σου πω ένα αστείο έτσι για να χαλαρώσεις και να φύγει το μυαλό σου…

Και το Σαββατοκύριακο που θα είμαστε χαλαροί θα κουβεντιάσουμε και θα σου πω τιη γνώμη μου! Μπορεί και να σε μαλώσω και να τσακωθούμε ξανά, αλλά θα το κάνω με αγάπη και γιατί δεν θέλω οι άλλοι να νομίζουν ότι είσαι κάτι άλλο από υπέροχο πλάσμα!

Και έτσι για να ξεφύγεις και εσύ, θα σου πω το δικό μου πρόβλημα γιατί την ημέρα που είχες δύσκολη μέρα και εγώ είχα μία αντίστοιχα δύσκολη μέρα, αλλά για μένα εσύ είχες προτεραιότητα εκείνη την ημέρα… Εσύ ήσουν το κακομαθημένο σκατόπαιδο! Χαχαχα… εγώ μπορούσα να περιμένω!

Και θα οργανώσουμε ένα ταξίδι για να χαλαρώσουμε… Και θα διαφωνήσουμε για τον προορισμό αλλά ποιος νοιάζεται; Το ζητούμενο είναι να περάσουμε όμορφα και όταν γυρίσουμε να έχουμε να διηγούμαστε ωραίες εικόνες και ωραία ρεζιλίκια!

Μπορεί αυτό να είναι το τελευταίο μας ταξίδι… Αλλά σίγουρα δεν θα έχεις μετανιώσει!

Και μπορεί να μείναμε απένταροι επειδή ξεφύγαμε σε αυτό το ταξίδι (μάλλον θα κάναμε όλες τις μαλακίες μαζεμένες) αλλά ξέρουμε να περνάμε ωραία και χωρίς μπαράκια και «λαλα»!

Ναι… Δεν θα έχουμε ανάγκη από κόσμο για να καλύψουμε τη βαρεμάρα μας… Αλλωστε καλύτερα να βαριόμαστε χώρια, παρά να βαριόμαστε ο ένας τον άλλον!

Φυσικά και θα υπάρξουν στιγμές που θα βαριέμαι, που θα θέλω την ησυχία μου, που δε θα θέλω να βρεθούμε (σίγουρα το ίδιο θα πάθεις κάποια στιγμή και εσύ με μένα) αλλά θα το πούμε, γιατί εμείς λέμε μόνο αλήθειες! Άλλωστε δεν είμαστε μαζί για να κοροϊδεύουμε ο ένας τον άλλον, ούτε για να αλλάξουμε ο ένας τον άλλο!

Ναι, ξέρω, ξέρω θα μουτρώσεις και θα θυμώσεις, αλλά δεν είναι καλύτερη η απλή αλήθεια και τα απλά «θέλω» από το βολικό ψέμα;

Κάπως έτσι, τόσο απλά! Δεν ξέρω και δεν θέλω να ξέρω που και πως θα καταλήξουμε… μαζί η χώρια! Το μόνο που ξέρω και μπορώ να σου υποσχεθώ είναι ότι θα κάνω ότι μπορώ για να μην βαρεθείς!

Και αν θες την γνώμη μου αφέσου χωρίς προαπαιτούμενα και χρονοδιάγραμμα γιατί “passion is in the risk”!

  • (Το παραπάνω κείμενο είναι -εξ’ ολοκλήρου προϊόν- φαντασίας!)

Πριν από λίγο καιρό μία αγαπημένη μου φίλη χώρισε από έναν δεσμό που την σημάδεψε και την τραυμάτισε βαριά! Έζησα τον χωρισμό της από πολύ κοντά… Την είδα να κλαίει, να θυμώνει, να της βγαίνουν κακίες, ζήλιες, δαίμονες και εμμονές!
Κάποια στιγμή πολύ στεναχωρημένη μου είπε:
«Φοβάμαι… πες μου, πως είναι μία φυσιολογική σχέση;»
Αυτή η ερώτηση με σόκαρε και αυτή είναι η απάντησή μου! Τουλάχιστον αυτό μπορώ να της απαντήσω…
Μιλήσαμε πολύ… κάπου ακροβατούσε μεταξύ «θέλω» και «προγραμματίζω», μεταξύ «πρέπει να είναι» και «θέλω να νιώσω» μεταξύ του «τώρα και βλέπουμε» και «τώρα αλλά σίγουρα στο μέλλον»…
Στο «τώρα» είναι οι απαντήσεις αγαπημένη μου, γιατί «yesterday is history, tomorrow is mystery»

