Κάποτε όταν μου έλεγαν ότι είμαι ο «ορισμός του εγωιστή» με ενοχλούσε… Με τα χρόνια το φιλοσόφησα, το επεξεργάστηκα με το λιγοστό μυαλό μου και κατέληξα στο ότι είμαι πολύ καλά με τον εγωισμό μου και θα ήμουν ακόμα καλύτερα αν είχαμε σε αυτόν τον τόπο (ας πούμε) ακόμα, 300 εγωιστές…

Τελικά τι είναι εγωισμός;

Μήπως είναι αξιοπρέπεια (κάποιες φορές σε υπερβολικό βαθμό, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας τώρα), μήπως είναι η προσπάθεια να έχεις πάντα δίκιο, μήπως είναι η ανάγκη του καθένα μας να είναι σωστός και σίγουρος ώστε να μην βρεθεί ο οποιοσδήποτε να ισχυριστεί το αντίθετο;

Μήπως τελικά, εγωιστής είναι αυτός που θα υπερασπιστεί τις απόψεις του με πάθος μέχρι τέλους; Μήπως εγωιστής είναι αυτός που δεν θέλει να ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων που άλλα λένε πριν και άλλα μετά; Μήπως εγωιστής είναι αυτός που λέει τα πράγματα όπως είναι αδιαφορώντας σε ποιους θα είναι συμπαθής και σε ποιους όχι; Μήπως εγωιστής είναι αυτός που τελικά τρώει μεγάλες μπουκιές, αντί να λέει μεγάλες κουβέντες;

Μήπως τελικά δεν είναι βρισιά αλλά τίτλος τιμής αν καταφέρεις να το πετύχεις;

Ναι! τελικά είναι τίτλος τιμής και θα προτιμούσα να είχαμε επιλέξει 300 εγωιστές στη Βουλή αντί για τους 300 που επιλέξαμε (ναι, ξέρω υπάρχουν και κάποιοι καλοί, αλλά ούτε αυτό είναι το θέμα μας τώρα).

Πόσο πιο γελοίος μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος που το 2015 (στον αιώνα τις τεχνολογίας) βλέπει στα social media βίντεο με τις δηλώσεις που έκανε τα περασμένα χρόνια και τι κάνει πράξη σήμερα; Αν ήταν εγωιστής δεν θα ανεχόταν τέτοιο ρεζιλίκι…

Πόσο πιο γελοίος μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος, ο οποίος αναγκάζεται να πει on camera ένα μάτσο παπάρες για να καλύψει τις πράξεις που εκθέτουν τον ίδιο και το κόμμα του; Αν ήταν εγωιστής δεν θα ανεχόταν να ξεφτιλιστεί δημοσίως…

Πόσο πιο γελοίος μπορεί να νιώσει ένας άνθρωπος, ο οποίος αναγκάζεται να ζητήσει δεύτερη ή και τρίτη ευκαιρία δηλώνοντας ότι θα διορθώσει ότι δεν «κατάλαβε» την πρώτη φορά, θα πάψει να έχει «αυταπάτες» τη δεύτερη και αποδεικνύει ότι ούτε τώρα έχει καταλάβει το παραμικρό; Αν ήταν εγωιστής δεν θα ανεχόταν να ψάχνει δικαιολογίες για να «διασκεδάσει» την αδυναμία των πράξεων απέναντι στα μεγάλα λόγια που έλεγε πριν από λίγους μήνες…

Ζήσαμε πολλά ρεζιλίκια τα τελευταία χρόνια και ακούσαμε ακόμα περισσότερες παπάρες! Αυτό που δεν άκουσα από κανέναν (και τονίζω την λέξη «κανέναν») είναι το: «εγώ αυτός είμαι και αυτό που είπα και υποσχέθηκα, αυτό έκανα» και να μην μπορεί κανείς να του απαντήσει!

Για διάλεξε λοιπόν: Εγωιστή ή πολιτικό;
Αυτά…

