Για πες μου τώρα… Πόσες φορές δεν έβαλες αυτές τις τρομακτικές τρεις τελίτσες «…», στο τέλος της φράσης σου; Και αν δεν τις έβαλες, πόσες φορές δεν τις σκέφτηκες;

Ναι! Είναι τρομακτικές, όταν (και αν) βέβαια το συνειδητοποιήσεις…

Και αν συνειδητοποιήσεις τι σημαίνουν τότε την πάτησες! Είναι ο ορισμός του φόβου, του ανεκπλήρωτου, της αυτολογοκρισίας. Είναι αυτό που σε κάνει να σταματάς όταν καίγεσαι να συνεχίσεις…

Να συνεχίσεις να γράφεις, να μιλάς, να εξηγείς να τσακώνεσαι να βγάζεις από μέσα σου ότι σε πνίγει, ότι σε καταπιέζει… Όσο με ξέρουν (και με διαβάζουν) μάλλον έχουν καταλάβει ότι λατρεύω αυτές τις «εφιαλτικές» τρεις τελίτσες!

 Ανεκπλήρωτο! Τελικά αυτό ορίζουν οι εφιαλτικές τρεις τελίτσες…

Ναι, το ανεκπλήρωτο… Αυτό που θα ήθελες και δεν έκανες, αυτό που έπρεπε να κάνεις και φοβήθηκες, αυτό για το οποίο προετοιμάστηκες αλλά δεν τόλμησες!

Πόσες φορές αλήθεια έβαλες αυτές τις τρεις τελίτσες την χρονιά που πέρασε; Πόσες φορές βολεύτηκες με αυτές τις τρεις τελίτσες και πόσες φορές το μετάνιωσες;

 Η ζωή βλάκα μου, δεν είναι λογοτεχνικό κείμενο, για να βάζεις αυτές τις τρεις τελίτσες για να εξάψεις τη φαντασία του αναγνώστη!

Θα μου πεις και δικαίως, ποιος είμαι εγώ για να σου δώσω συμβουλές, που αν ενώσεις όλες τις «τρεις τελίτσες» που έχω βάλει φτάνεις χαλαρά στην Κίνα; Το σκέφτηκα και αυτό και –δε σου κρύβω- με έπιασαν τα γέλια, γιατί έχω απάντηση…

Ναι! και φοβήθηκα και έκανα πίσω και επέλεξα το «λογοτεχνικό» κείμενο και αυτολογοκρίθηκα και έγραψα μισές φράσεις και έκανα (και σου είπα) μισές σκέψεις και -κάποιες φορές- επέλεξα τις τρεις τελίτσες γιατί σε σεβάστηκα!

Όμως άλλες τόσες ήταν οι φορές που έβαλα αυτές τις εφιαλτικές τελίτσες γιατί ήθελα να σκεφτείς! Όχι τι έχω εγώ στο μυαλό μου και στο άφησα μισό (άλλωστε χέστηκες για το τι μπορεί να έχω εγώ στο μυαλό μου και δεν στο λέω), αλλά τι είχες εσύ στο μυαλό σου αλλά δεν τόλμησες!

 Η χρονιά έφτασε στο τέλος της… (να τες πάλι οι τρεις τελίτσες)!

Σκέψου λοιπόν πόσες τρεις τελίτσες έβαλες… Σκέψου γιατί τις έβαλες και σου εύχομαι την επόμενη χρονιά να καταφέρεις να τις κάνεις «τελεία και παύλα» ή καλύτερα «θαυμαστικό»!

 

Αυτό για όσες «…» έβαλες!

