Είναι και κάποιες στιγμές που σε κάνουν να χαμογελάς με αισιοδοξία! Είναι και κάποιες άλλες, ρε φίλε, που σε προβληματίζουν (για να μη σου πω ότι σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου)…

Ξέρω ότι με αυτό το κείμενο κάποιες θα με πουν
μισογύνη και κάποιες ψιλομαλάκα…
Κυρίες μου, με όλη την αγάπη,
τον απέραντο σεβασμό και θαυμασμό
που τρέφω για το «φύλο» σας (έχω αποδείξει
και την αγάπη και τον απέραντο σεβασμό
και τον θαυμασμό στα πολλά χρόνια ζωής μου)
χέστηκα για το πώς θα με χαρακτηρίσετε
όταν τελειώσετε την «ανάγνωση».
Αυτό που έχει σημασία είναι πως
θα χαρακτηρίζατε εσείς τον εαυτό σας…

Χθες το βράδυ το μάτι μου έπεσε σε ένα χαρτί στο παρμπρίζ ενός μικρού άσπρου αυτοκινήτου. Εννοείται, ότι η περιέργειά μου με έσπρωξε να το διαβάσω!

Και χαμογέλασα… και το τράβηξα φωτογραφία… και το ανέβασα στο Facebook… και ναι, ένιωσα μία αισιοδοξία!

Ο “Babis” έψαξε, βρήκε και έγραψε σημείωμα σε ένα «ωραίο μωρό»! Σε ολόσωστα ελληνικά, ο “Babis” δήλωσε ότι την «έψαξε» και ότι θα επέστρεφε για να πιούνε καφέ…

Στην εποχή του απρόσωπου διαδικτύου, του “like” και του “friend request”, ένας τυπάκος αψήφισε την τεχνολογία και με τον παραδοσιακό τρόπο, κυνήγησε και δήλωσε την πράξη του (και τις προθέσεις του) σαν καλός «τρομοκράτης» που αναλαμβάνει την ευθύνη!

Σήμερα το πρωί πίνοντας καφέ, διάβασα τα σχόλια (δημόσια και μη) για τον “Babis” και την πράξη του…

Σε κάποιους άρεσε, κάποιοι γέλασαν και κάποιοι/ες, χρησιμοποίησαν λέξεις όπως «spooky», «τρομακτικό», «ηλίθιο», «ντροπή» και διάφορα τέτοια…
(Για την ιστορία ένας -μόνο- άντρας και μερικές γυναίκες εξέφρασαν την ενόχλησή τους με τις παραπάνω λέξεις)!

(από εδώ και κάτω κυρίες μου,
μπορείτε να ξεκινήσετε να με βρίζετε…)

Κορίτσια, για χαλαρώστε λίγο…
Κατεβείτε από τα 12ποντα και αποφασίστε τι θέλετε!!!!

Έχω βαρεθεί να βλέπω -στα social βεβαίως, βεβαίως- από κοπέλες (και μεγαλοκοπέλες μη σου πω) αναρτήσεις απαξιωτικές για τους άντρες, οι οποίες (κοπέλες και μεγαλοκοπέλες) ψάχνουν «κυνηγούς» και δεν βρίσκουν, οι οποίες θεωρούν και διαλαλούν ότι οι άντρες «σκότωσαν» το φλερτ, τις οποίες προσεγγίζουν «άκυροι» (σύμφωνα με δήλωσή τους) τύποι και που κάποιοι ξεκινάνε επαφή στο «ινμποξ» μόνο και μόνο για να τις πηδήξουν…

Θέλετε να συνεχίσω (αν αντέχετε) γιατί έχω και άλλα να γράψω;

Και ξαφνικά εμφανίζεται ένας “Babis”, κάνει όλα αυτά που ζητάτε και το μόνο που έχετε να πείτε είναι «spooky», «τρομακτικό», «ηλίθιο» και «ντροπή»;

Δική σας η ντροπή κυρίες μου!
Γιατί πολύ απλά θέλετε, αυτό που δεν μπορείτε να αντέξετε…

Διότι νομίζετε ότι πίσω από την σέξι πόζα στη φωτογραφία του προφίλ σας (είπαμε, σας έχουμε δει και live), ή πίσω από τα βαθυστόχαστα ρητά περί σχέσεων και «άλλων τινών», μπορείτε για πάντα να κρύβετε την ανασφάλειά σας την ξινίλα σας και αυτό το «εγώ όποιον θέλω τον έχω στα πόδια μου»!

Εντάξει, όσο με βρίσατε, με βρίσατε! Αλλά, προς Θεού, δεν αναφέρομαι σε ότι θυληκό κυκλοφορεί στον πλανήτη και στα social (σίγουρα αυτές στις οποίες αναφέρομαι κατάλαβαν)…

Κορίτσια, κατεβείτε από τα 12ποντα…

Η ζωή είναι ωραία εκεί έξω! Και όταν ένας “Babis” βρεθεί στο δρόμο σας, ή στο παρμπρίζ σας, χαμογελάστε και νιώστε καλά… Και όταν σας ανοίξει κάποιος την κουβέντα στο «ινμποξ» διαβάστε τον και μετά αν θέλετε απορρίψτε τον!

Γιατί τις ευκαιρίες τις δίνουμε και μετά απορρίπτουμε! Δεν απορρίπτουμε στο μυαλό μας και μετά κάνουμε και σχόλια…

Τώρα θα γίνω χυδαίος οπότε
συνεχίστε το βρίσιμο…

Και στην τελική και να θέλει να σας «πηδήξει» (όπως τόσο υποτιμητικά γράφετε κατά καιρούς), κακό είναι; Πόσο δε μάλλον, όταν έχει το θάρρος να σας ζητήσει να πιείτε έναν καφέ ή ένα ποτό! Μήπως κάποιες από εσάς έχετε να κάνετε κάτι καλύτερο από το να σχολιάζετε πικρόχολα και να μετράτε «likes»;

Ναι, κάποιες στιγμές είμαι πολύ
κακός και πολύ μαλάκας αλλά
-πιστέψτε με- μπορώ και καλύτερα!

Το έγραψα και θα το ξαναγράψω: Ο “Babis” είναι Θεούλης!

Είναι ο άντρας ο σωστός που κυνηγάει, ψάχνει, βρίσκει και δηλώνει… Είναι αυτός που -εμένα τουλάχιστον- με κάνει αισιόδοξο και μου δείχνει ότι σε κάποιες στιγμές η μαγεία και το φλερτ υπάρχουν.

Αν τώρα, εσείς κορίτσια, επιμένετε να κυνηγάτε τα ρητά του Κοέλιο και να κρύβεστε πίσω από την ματαιοδοξία των “likes” τότε…

Φιλιά στο σπίτι και καλή σταδιοδρομία!

 

 

 

